Aliens versus Predator classic 2000 (efter 1999)

AvP1

Jag brukar ladda ned och köpa spel på GOG.COM och blev erbjuden att vara beta testare för Alien Versus predator classic 2000. Wow tänkte jag det kan jag inte tacka nej till.

Ikväll laddade jag ned spelet och satte igång att spela det. Fem minuter senare har jag avinstallerat spelet och konstaterar att detta var ett av dom värsta FPS jag någonsin spelat. Det kom ut första gången 1999 men jag hade aldrig spelat det tidigare.

Ärligt talat Quake 2 som kom ut 1997 är ljusår bättre. Till och med gamla Doom!!!

Jag kom inte så långt att jag såg några monster utan all omgivning och hur grafik och styrning var gjorde att det var en ren pina att spela.

Så bespara dig både pengar och en dålig upplevelse, köp eller spela inte detta spel!!!!

This entry was posted in FPS, GOG and tagged , , , , , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

